5 תשובות
הכל בסדר, זאת רק עבודה תעשו אותה ותסיימו אין לך מה להתבייש
תרגע ותנשום, הכל בסדר. תזכור שיש לכם מטרה משותפת, להכין את העבודה, ושניהם על אותו הגל, הוא לא שופט אותך ובחיים לא יעשה את זה, כי אין סיבה לשפוט אותך.
מזדהה ממש
בתור מישהי עם חרדות
אתה לא לבד בזה
פשוט תנשום עמוק
תזמין אותו אלייך לבית אתה תרגיש יותר בנוח כשאתם עושים את העבודה פנים מול פנים
מדברת מניסיון:)
אנונימית
אל דאגה בובלך אני בטוח שהוא חמודימודי
אנונימית
שואל השאלה:
סיימנו להיום ועדיין קשה לי עם זה שהייתי צריך לדבר איתו