6 תשובות
תביני ששבת יותר משמעותית מטלפון ואינטרנט ולימודים!!!
גם אני ככה.. אני פשוט יוצאת לפארק עם אחותי או עם אחת השכנות הדתיות שלי ואנחנו משחקות ושוכחות מהכל. אם קשה לך לשמור שבת את יכולה גם לשמור אפילו רק שעה, ה' שמח בדבר הקטן הזה אפילו מאוד❤
באמת שאני מבינה אותך, אבל אם קשה לך אל תכריחי את עצמך לשמור. וכמו שאמרתי לצאת קצת החוצה לבלות יכול להקל על הסטרס שלך כשאת שומרת וזה מהסיח את דעתך כמו הטלפון ועושה תחושה טובה
שואל השאלה:
מתי אמרתי ששבת פחות משמעותית? אני לא אמרתי שלא בא לי לשמור שבת בגלל זה, פשוט אין לי מה לעשות וזה מה שאני חושבת עליו.
אנונימית
מתי אני אמרתי ששבת פחות משמעותית בשבילך? אז הנה בבקשה נתתי לך טיפים איך להסיח קצת את דעתך בזמן שאת שומרת
שואל השאלה:
לא התכוונתי אלייך התכוונתי לקווקזית בנשמה
את עזרת לי ממש❤
אנונימית
אה פיפי סליחה