7 תשובות
זה כנראה בא ממקום של אגו וקנאה..
אבל ב"ה אני מוקפת בבנות שכן מחמיאות לי:)
ליטרלי כל הבנות שאני מכיר מחמיאות לבנות אחרות מה יש לך זה בנים שלא מחמיאים אחד לשני
זה מגיע מחוסר ביטחון לדעתי. ואני מדברת בכללי על אנשים
אבל לא כל מי שחסר ביטחון לא נותן מחמאות. רק כאלה שמפחדים מתחרות או מרגישים מאויימים כי הם לא שלמים עם עצמם
כי בנות הן יותר קנאיות וחסרות ביטחון
בדרך כלל
שואל השאלה:
כן בגלל זה אמרתי שלא כולן ככה
כי הבנות שאני אישית מכירה לא מחמיאות אף פעם אחת לשנייה אז בגלל זה שאלתי וברור שיש בנות שמחמיאות לבנות ואני גם חלק מהן
אנונימית
מה
אבל בנות כן מחמיאות לבנות
ולא מעט