9 תשובות
אפליקציה רעילה ברובה ,אבל מצחיקה
טיקטוק זה זבל
אפליקציה רעילה, נוראית, וממכרת
אני מחקתי אותו עוד בנובמבר אני די בטוחה שמגעילה
רעילה מאוד!! אבל ממכרת
הורדתי את האפליקציה הסתכלתי בה כמה דקות בהתחלה ראיתי כמה דברים מגניבים נשארתי בה עוד יום ואז ביום שאחריו ראיתי נוראיים וישר מחקתי
אפליקציה לא טובה שיכולה למכר בדקה
מזעזע, רעיל ומלא בשנאה אבל יש שם דברים ממש מצחיקים וקשה להיגמל ממנו
חרא. תלוי מה יש בפוריו כאילו כן
זה נוראי אבל יש מלא בדיחות וכאלה אז זה סבבה