8 תשובות
עדיף 7/19 מרוקאי ו6/44 צרפתי ו
שואל השאלה:
סבבה אני ידע לפעם הבאה אחי
לאף אחד לא באמת אכפת העדה , תלוי בהן אדם הוא יכול להיות גם אשכנזי שנראה כמו מרוקאי והפוך לול
זה סבבה.
סבבה תשתדל לפעם הבאה
כן
איך שליש מה יש לך שלוש אבות מה זה החרא הזה
אנונימי
פעם הבאה ממליץ לך להוולד 1/4 אחמד ו3/4 מוחמד
^^ לא, כנראה שליש זה כשאבא או אמא שלו הם משתי עדות.
ולשאלה, לי לפחות לא משנה העדה של בן אדם, העיקר האופי.