טוב אני ממש לא יודעת מה לעשות ואני מרגישה חרא אני חייבת עזרה באמת
איזה יום חברה שלי אמרה לי שאח שלה יוצא עם מישהי והיא יצא עם בן דוד שלי אז בן דוד שלי אמר לי שהיא ממש רעה ובלה בלה אז אמרתי לחברה שלי שהיא ככה וככה ושבן דוד שלי היה חבר שלה ובלה בלה בקיצור היה להם ריב בבית ואח שלה חיטט לחברה שלי בטלפון וראה שדברנו עליה ואז היא התחילה לשלוח לי הודעות שאני מרכלת עליה ובלה בלה ובאמת שאותה אחת הרסה לחברה שלי את הבית הם כל היום רבים בגללה והייתי צריכה להיות ממש צבועה עם חברה שלי כי היא באת הייתה שבורה אז כל דבר רע שהיא אמרה עליה אמרתי לה כן ואז אותה אחת שיוצאת עם אח שלה התחילה לשלוח לי הודעות ואמרה שאני מרכלת עליה וזה אז חברה שליהאמרה לי לחסום אותה אז חסמתי אותה מכל מקום אבל אם היא תפגוש אותי ברחוב מה להגיד??? אני לא יודעת מה לעשות אני חושבת רק על זה