התחברות הרשמה

טוב אני ממש לא יודעת מה לעשות ואני מרגישה חרא אני חייבת עזרה באמת

איזה יום חברה שלי אמרה לי שאח שלה יוצא עם מישהי והיא יצא עם בן דוד שלי אז בן דוד שלי אמר לי שהיא ממש רעה ובלה בלה אז אמרתי לחברה שלי שהיא ככה וככה ושבן דוד שלי היה חבר שלה ובלה בלה בקיצור היה להם ריב בבית ואח שלה חיטט לחברה שלי בטלפון וראה שדברנו עליה ואז היא התחילה לשלוח לי הודעות שאני מרכלת עליה ובלה בלה ובאמת שאותה אחת הרסה לחברה שלי את הבית הם כל היום רבים בגללה והייתי צריכה להיות ממש צבועה עם חברה שלי כי היא באת הייתה שבורה אז כל דבר רע שהיא אמרה עליה אמרתי לה כן ואז אותה אחת שיוצאת עם אח שלה התחילה לשלוח לי הודעות ואמרה שאני מרכלת עליה וזה אז חברה שליהאמרה לי לחסום אותה אז חסמתי אותה מכל מקום אבל אם היא תפגוש אותי ברחוב מה להגיד??? אני לא יודעת מה לעשות אני חושבת רק על זה
12 במרץ 2021, 03:28
עצבחייםחברה הכי טובה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני מרגישה בודדה ואני מרגישה שלחברה שלי לא אכפת ממני אני לא יודעת מה לעשות ?
אני לא מרגישה טוב ואני חייבת ללכת לבית ספר ואני נראית על הפנים מה לעשות?
אני חייבת לשירותים ואני לא יודעת מה לעשות
אני לא יודעת מה לעשות ואני חייבת את עזרתכם
אני מרגישה שאני חייבת פסיכולוג , ואני לא יודעת איך לקבל את העזרה הזאת
אני מרגישה שהבטן שלי מתפוצצת מרוב שאכלתי ואני חייבת להקיא, מה לעשות??
אני חייבת עזרהה ידיד שלי אמר שיש לו קראש עליי ואני לא יודעת מה לעשות
אני בוכה ואני בזום ואני חייבת לפתוח מצלמה ואני לא יודעת מה לעשות!
אני שואלת שוב כי לא ענו לי ואני חייבת עזרה דחוף אני לא יודעת מה לעשות ואני לא מרגישה טוב
אני מרגישה ממש לא טוב ואני חייבת ללכת מה לעשות??
ממש קשה לי ואני לא יודעת מה לעשות ואני חייבת עזרה