10 תשובות
לא לכולם יש את זה
^בטח שיש גרוע במיינקראפט...
אתה לא ממש יכול להיות גרוע במיינקראפט
זה יותר עניין של ידע
זה יותר עניין של ידע
שואל השאלה:
אני אומר לכם אני פשוט גרוע זה כאילו לכולם יש משהו טבעי ואני גרוע בהכל זה מעצבן אותי
אני אומר לכם אני פשוט גרוע זה כאילו לכולם יש משהו טבעי ואני גרוע בהכל זה מעצבן אותי
אנונימי
כמה שנים אתה משחק?
זה לא רק מיומניות
זה עוד רכיבים כמו אמונה עצמית ומיקוד וכו'
גם אני לא כשרוני במשחקי משחב, אני עבדתי קשה כדי להפוך לטוב בהם, זה הקטע בעולם הגיימינג (ועוד מלא תחומים בחיים)
זה עוד רכיבים כמו אמונה עצמית ומיקוד וכו'
גם אני לא כשרוני במשחקי משחב, אני עבדתי קשה כדי להפוך לטוב בהם, זה הקטע בעולם הגיימינג (ועוד מלא תחומים בחיים)
^ אותו הדבר
אני משחק כבר שש שנים וזה מראה תוצאות לגמרי
תזכור דבר אחד מה שמשנה זה אם אתה נהנה במשחק לדוגמא ילדי פורטנייט משחקים את המשחק הזה בצורה הכי מגעילה שיש והם לא נהנים כי מעניין אותם רק לנצח אם אתה אי פעם תרצה טיפים במשחקים או עזרה בכללי מוזמן לפנות אליי בפרטי
אני משחק כבר שש שנים וזה מראה תוצאות לגמרי
תזכור דבר אחד מה שמשנה זה אם אתה נהנה במשחק לדוגמא ילדי פורטנייט משחקים את המשחק הזה בצורה הכי מגעילה שיש והם לא נהנים כי מעניין אותם רק לנצח אם אתה אי פעם תרצה טיפים במשחקים או עזרה בכללי מוזמן לפנות אליי בפרטי
אולי תנסה ז'אנרים אחרים חוץ ממיינקראפט ויריות?
אני בטוח שלא ניסית כל משחק מחשב שקיים
לא לכולם יש את זה,
מניסיון
פעם ניסיתי לשחק פורטנייט,
ולא נשנה מה עשיתי
תמיד הייתי ממש ממש גרועה במשחק,
אבל במיינקראפט יש הרבה כטגוריות!!
אז תנסה עוד דברים חוץ מסתם סורוויול
תנסה לבנות בכריאטיב!!
תנסה לבנות דר סטורן!!
תנסה משחקים כמו בד ווארז או בילד באטאל
בסרוורים כמו hypixel או cubecraft!!
ומה שחשוב זה שאתה נהנה מהמשחק!!
לא כמה אתה טוב בוא!!
מניסיון
פעם ניסיתי לשחק פורטנייט,
ולא נשנה מה עשיתי
תמיד הייתי ממש ממש גרועה במשחק,
אבל במיינקראפט יש הרבה כטגוריות!!
אז תנסה עוד דברים חוץ מסתם סורוויול
תנסה לבנות בכריאטיב!!
תנסה לבנות דר סטורן!!
תנסה משחקים כמו בד ווארז או בילד באטאל
בסרוורים כמו hypixel או cubecraft!!
ומה שחשוב זה שאתה נהנה מהמשחק!!
לא כמה אתה טוב בוא!!
באותו הנושא: