17 תשובות
סקסי. רצח.
לא.
אין דבר כזה דברים של בנים ודברים של בנות חוץ מאיבר מין תודה :)
וואו אז היא מרכיבה רהיטים ביג דיל
ממש לא יוריד. להפך
שואל השאלה:
אני מישהי כזאת עם מישהו מעוניין להכיר
אנונימית
אויש אין דבר כזה דברים של בנים ודברים של בנות. חלאס. עצוב לי שבת כותבת את זה. איך הגענו למצב שזאנר של סרט הופך למגדרי? אם משהו יפסול אותך בגלל זה תאמיני לי שגבר כזה את גם לא רוצה. אין מגדר לתחביבים או לפעולות שאת עושה, אם את אוהבת להרכיב רהיטים זה לא הופך אותך לאשה גברית, זה הופך אותך לאשה שאוהבת להרכיב דברים. צריך להתרחק מאנשים שעדיין מדביקים מגדר לכל דבר, אין שום קשר.
^את לא יכולה להגיד שתמצאי גבר ברחוב שיאמר לך שהתחביב שלו זה ללבוש שמלות..
^ אממ הארי לובש שמלות וזה נורא מחמיא לו חייבת לציין
אני נקבה ואני לא לובשת שמלות. בכל מקרה, לבוש זה לא תחביב, זה ממש לא קשור. סתם שתדע שיש גברים שלובשים שמלות, אבל אף אחד לא קורא לזה תחביב, רק אתה. היא דיברה רק על מה היא עושה ומה היא אוהבת, מה הקשר ללבוש?
עדיף מישהי כזאת וגם זה לא נחשב לדברים של בנים פשוט יש פחות בנות שאוהבות את זה
/..
בשבילי זה שהיא אוהבת דברים שנחשבים גבריים זה דווקא מעלה.
לא נראה לי שלהרכיב דברים כמו רהיטים וכולי נחשב גברי אבל אני עונה בכללי על האופי לא על תחביבים ספציפיים
אני לא יכול לדבר בשם כל הבנים אבל לי אישית לא מוריד ואפילו מעלה
אשמח שבת זוגתי לא תצטרך להסתמך עליי ותוכל לעשות דבר בעצמה (נגיד להרכיב דברים)
ועוד יותר שהיא תצפה איתי בסדרות אקשן

אבל סתם שתדעי הדברים האלה לא "שייכים" לגברים, אלו דברים שכל אדם יכול לעשות בלי קשר למינו אם באמת ירצה
אנונימי
ממש לא.
להפך, זה רק טוב.
מעלה
שואל השאלה:
למי ששאל למעלה אני בת 17
אנונימית
אני בן 18, אם את רוצה לדבר תשלחי פרטי