התחברות
הרשמה
שאני מחייגת כתוב לי השיחה נכשלה (אייפון) מה לעשות
11 במרץ 2021, 15:14
טלפונים
תשובה אחת
אזור בלי קליטה?
ה
היט לארי
באותו הנושא:
כתוב לי בפלאפון "שיחות חירום בלבד" כשאני מחייגת ורוצה להתקשר, איך משנים את זה? זה משהו בהגדרות?
תמיד שאני בשיחה רשום לי באמצע השיחה נכשלה וזה מתנתק באייפון למה זה?
שאני מתקשרת למישהו זה מנתק וכתוב לי "שיחות חירום בלבד", מזה אומר?
בעיה בווצאפ - כתוב ''ההורדה נכשלה'' מה עושים???
תקשיבו יש איזה מישהו שאני חושבת שמסנן אותע ובאלי כזה להחזיר את השיחה מה לכתוב?
מה לכתוב לבת שאני בקטע שלה באינסטגרם כדי להתחיל איתה שיחה
אם יש לאדם מקליט שיחות בפלאפון ואני מחייגת אליו ממספר חסום, זה עדיין יכול להקליט את השיחה?
בתעודת בגרות כתוב הציון שקיבלתי בכל מקצוע או רק נכשל/עובר?
תמיד שאני מפעילה את המצלמה של הגלאקסי 4 שלי זה כותב לי מצלמה נכשלה
אני מחייגת מחסום.. מה זה אומר שאני מחייגת מחסום למישהו יש צלצול 1 ואז זה עושה טו טו?
כשעוד היינו בבית ספר קיבלתי כמה נכשלים במתמטיקה והממוצע שלי יהיה נכשל , מה לכתוב למורה ?