13 תשובות
אני לא טבעונית או צמחונית אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו ואם הם מרגישים טוב ואין בעיה בריאותית אז למה לא
אני מקבלת את הויטמינים שאני צריכה מכדורי ויטמינים ומאוכל חלופי
ואני כן נהנת מהאוכל שלי ואפילו מאוד
יש אוכל צמחוני מדהים וטעים בטירוף
אני בריאה ונהנת מהאוכל שלי ולקחת תוספים לא מפריע לי בכלל
אוקיי היי, אני טבעונית מגיל 9 ורגישה לגלוטן, אני בריאה לחלוטין מבחינת ויטמינים וחלבונים וכל מה שאתה רשמת ואף פעם לא לקחתי תוספים ולגבי הבדיקות דם, ההמלצה היא לעשות כל חצי שנה בדיקת דם וככה אני עושה, אני לא במעקב בגלל הטבעונות כי אין בעיה עם זה, אני עושה כל חצי שנה בדיקת דם כי זה מה שמומלץ ואין לי בעיה עם זה.
את רוצה לאכול בשר? בבקשה, אני לא יכולה להכריח אותך אבל אל תפיצי שקרים כשאת לא יודעת.
מונעת מעצמי אוכל טעים? אני מעדיפה לא לאכול בשר כי יש לי אוכל טעים, תודה על הדאגה.
זה לא היה טעים לי אף פעם ואני לא רוצה לאכול חיות או לאכול משהו שהיה קשור לחיות (כמו ביצים, גבינות וכו').
אל תנסי להטיף פה לטבעונים וצמחונים על ויטמנים כי יש הוכחות שזה יותר בריא, אבל גם אם לא, לא חסרים ויטמינים בדברים מהצומח ובתחליפים של בשר.
יום טוב (:
כמה בורות בשאלה אחת
אנונימית
כמה טמטום בשאלה אחת
אנונימי
כל הויטמינים חוץ מb12 אפשר להשיג התזונה מן הצומח יש המון תחליפים ובעקרון טבעונות מבחינת טעמים זה פשוט תרבות לא כל כך מפותחת מבחוץ אבל כשנכנסים לזה מבינים כמה דברים אפשר לעשות בלי בשר ויצא מעולה
דבר ראשון דברים טבעוניים הם טעימים ויש אופציות טבעוניות מדהימות לכל דבר ולפעמים הטעם שלהן יותר טוב מבשר (למשל מחסני הטבעונות מוכרים המבורגרים הכי טעימים שיש). בקיצור זה עניין של טעם.
דבר שני ממש קל להיות טבעוני.ת ובריא.ה כי הדבר היחיד שלא נמצא במוצרים מהצומח זה b12 (שגם לא נמצא באופן טבעי במוצרים מהחי ונותנים אותו לחיות כתוסף).
לא רוצה לפגוע אבל אמא שלי מכריחה אותי לאכול גבינה טבעונית ולא הייתי שם את זה בטוסט כאילו גם אם זה אומר לא לאכול באותו יום לבד זה עוד איכשהו מחליק בגרון למרות הטעם לוואי של הקוקוס אבל לא יותר מזה
אנחנו רואים מה אנחנו מפסידים, ולא זה לא נכון שאין ויטמינים באוכל טבעוני. יש מלא ארוחות טבעוניות שאני מת עליהן ואני באמת בקושי מתגעגע לבשר, את לא בטוחה מבעיות בריאותיות רק בגלל שאת בשרית ואפילו לךעמים זה חיסרון, למה את חושבת שאת ככ מבינה בקטע של הטעם אם לא היית טבעונית
הם לא מפסידים כלום בזה שהם לא אוכלים גופות
כמה טיפשות בשאלה אחת וואו
אני מתכוונת להיות צימחונית בעתיד, אני לא אפסיד כלום
"כל ארוחה שמוסיפים לה בשר זה משדרג את הטעם ברמות בלי בשר יוצא סתם אוכל בלי טעם"
את רצינית..? את מבינה שזה עניין של טעם? בלי קשר לצימחונות אף פעם לא אהבתי בשר וזה ממש לא משדרג לי את הטעם זה רק מוריד לי
באמא שלך תתעסקי בשלך
זה שלך זה טעים לא אומר שלמי שלא הוא לא נורמלי
אני לא מפסיד כלום, יש הכול מטבעוני וזה הרבה יותר בריא לגוף ולסביבה, זה שאין לך מודעות לא אומג שזה לא נכון, ממליץ לראות את כוח טבעי ומה בשם הבריאותבנטפליקס, חוץ מזה שתעשיית הבשר היא התעשייה הכי מזהמת בעולם ולא באלי להשתתף בהרבס כדור הארץ, בבשר יש המון כולסטרול ושומן רווי והוא מקושר להרבה מחלות כמו כמה סוגי סרטן וסוכרת, בחלבון בבשר אין את כל חומצות האמינו הדרושות לנו לעומת חלבון מהצומח שיש חלבון מלא ובבשר אין וויטמינים בכלל יש בור ברזל שזה מינרל שהוא קיים בכמויות גדולות מאוד באוכל מהצומח כמו טופו לדוגמא, אני לא בשום מעקב ואני בכושר הכי טוב שהייתי אי פעם והבדיקות דם שלי מעולות וזה בלי לקחת שום תוסף, תחקרי טיפה על גדברים לפני שאת יוצאת בהצהרות לפי מה שנראה לך
צימחונית (5 שנים ) יש ויטמינים וסידן גם במאכלים אחרים
ואחרי כמה זמן זה כבר נהיה פסיכולוגי ( לפחות אצלי ) ושום בשר או דגים או כנפיים או ווטאבר לא מגרה אותי כבר
בבקשה אל תכנסו לנו לצלחת