4 תשובות
כמובן שלא. ואם כבר אתה חושב (או מישהו בכללי) שצריך לסגור, למה דווקא בארץ? בארץ זה דווקא פחות נפוץ
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן לול^^^
לפי דעתי בכל העולם סתם זנות מוסווית ומי שמכיר את התעשיה יודע את זה.
לא,
יש תצוגות אופנה כיום גם של נשים יותר מלאות
לפי דעתי צריך לחנך (ולא לסגור את תצוגות האופנה)