5 תשובות
יכול להיות שזה טיקים. שימי לב אם זה קורא לך יותר כשאת עייפה או בתקופה של לחץ.
תתייעצי עם ההורים שלך. בהצלחה.
תתייעצי עם ההורים שלך. בהצלחה.
גם לי יש את זה כל הזמן
זה לא טיקים
זה לא טיקים
זה טיקים(נראלי) וזה נגרם מזה שאת מתרגלת לעשות את זה ואז את פשוט עושה את זה כל הזמןן אבל זה עובר
גם לי יש
שואל השאלה:
הלכתי לרופאה וזה לא ממש עניין אותה
הלכתי לרופאה וזה לא ממש עניין אותה
באותו הנושא: