6 תשובות
תשאלי אותו
אגו
שואל השאלה:
שאלתי הוא אמר שהוא מתבייש ולא יודע תמיד על מה לדבר אבל אם אני יוזמת הוא ישר מדבר
שאלתי הוא אמר שהוא מתבייש ולא יודע תמיד על מה לדבר אבל אם אני יוזמת הוא ישר מדבר
אנונימית
הוא כנראה באמת מתבייש להתחיל שיחות
אגו
גם אצלי זה ככה היא אף פעם לא שולחת הודעות אבל היא אומרת שהיא מחכה זה נטו אגו.
זה מעצבןן רצח ככ וואו
גם אצלי זה ככה היא אף פעם לא שולחת הודעות אבל היא אומרת שהיא מחכה זה נטו אגו.
זה מעצבןן רצח ככ וואו
זה פשוט אגו, אם הוא לא שולח הודעה כנראה שאת לא שווה אותו. אם דיברת איתו על זה כמה פעמים וזה עדיין לא משתפר זה בעיה שלו בלבד
באותו הנושא: