9 תשובות
אל. הוא לא טוב. פתאום כל אחת בהשמנה.
נעצתי כי באלי לדעת
את מתכוונת לbmi משהו כזה?
שואל השאלה:
^^^ למה לא? אני רוצה לדעת אם אני בממוצע למה זה רע
^^^ למה לא? אני רוצה לדעת אם אני בממוצע למה זה רע
אנונימית
שואל השאלה:
^^כןכן זה משהו כזה
^^כןכן זה משהו כזה
אנונימית
כי הוא לא טוב כל כך והוא גורם גם לכאלה שהם לא בהשמנה לחשוב שהם בהשמנה.
אני לא ממש זוכרת איך קוראים לו אבל זה כנראה מה שכתבו לך למעלה.^^^
אני לא ממש זוכרת איך קוראים לו אבל זה כנראה מה שכתבו לך למעלה.^^^
פשוט תרשמי מחשבון bmi
נכנסתי למחשבון ה-bmi באתר של כללית וזה לא נותן אפשרות להשתמש בזה
אתה יודע איך משתמשים בזה, אפשר הסבר כלשהו?
אתה יודע איך משתמשים בזה, אפשר הסבר כלשהו?
אנונימי
מחשבון bmi
באותו הנושא: