6 תשובות
סבבה כזה
כן הוא מהמם
פול סימון!!!!!
אני יותר מתחברת למוזיקה של סיימון וגרפונקל ביחד, אבל הוא ממש טוב גם לבד.
שואל השאלה:
נכון ,הוא אחד האומנים האהובים עליי גם לבד וגם עם ארט גרפנקל
אנונימית