6 תשובות
כן
סבבה כזה
כן הוא מהמם
פול סימון!!!!!
אני יותר מתחברת למוזיקה של סיימון וגרפונקל ביחד, אבל הוא ממש טוב גם לבד.
אני יותר מתחברת למוזיקה של סיימון וגרפונקל ביחד, אבל הוא ממש טוב גם לבד.
שואל השאלה:
נכון ,הוא אחד האומנים האהובים עליי גם לבד וגם עם ארט גרפנקל
נכון ,הוא אחד האומנים האהובים עליי גם לבד וגם עם ארט גרפנקל
אנונימית
באותו הנושא: