8 תשובות
נורמלי
יאפ
אני גם ככה. נורמאלי.
נורמלי והגיוני...
אהל לרוב אנשים שחושבים ככה זה משתנה עם הזמן...
כן גם אני לא אוהבת ילדים
באופן כללי זה לא קורה לרוב האנשים, אבל כן תינוקות הם די מגעילים ויש הרבה אנשים שפשוט לא אוהבים ילדים. קחי לדוגמה את סקווידוויד