4 תשובות
כן זה משפיע..
את יכולה לנסות להגיש ערעור
את יכולה לנסות להגיש ערעור
אנונימית
תרגעי הכל טןב, אני דפר 40 ואני בתפקיד מעולה, ואם ארצה לצאת לקצונה יוציאו אותי תןך שניה
בסופו של דבר המפקדים שלך בסדיר יחפשו רק להוציא אנשים לקצונה. גם מבטיחה לך כשתתגייסי הדעה שלך תשתנה עוד מליון פעם ויכול להיות שקצונה זה לא מה שאת באמת רוצה:(
בסופו של דבר המפקדים שלך בסדיר יחפשו רק להוציא אנשים לקצונה. גם מבטיחה לך כשתתגייסי הדעה שלך תשתנה עוד מליון פעם ויכול להיות שקצונה זה לא מה שאת באמת רוצה:(
אנונימית
קצונה זה רק קבא 53 ומעלה לדעתי
אהה
מגישת קפה גם בסדר.
סתם נו גם אני קיבלתי דפר 40, זה היה ממש מאכזב, היו לי שאיפות די גדולות מבחינת הצבא.
בסופו של דבר עשינו מה שיכולנו באותו רגע, מקסימום כן - מינימום לא.
יציאה לקצונה זה לפי הקבא, אבל הקבא מושפע גם מהדפר ):
עכשיו, תקראי את המילים האלו ושלא יעברו לך רק בין העיניים אלא יכנסו גם ללב ולראש.
את מדהימה, אל תתני ל40 הזה להגדיר אותך בחיים, בטוח שיש לך הרבה מה להציע ולתרום לצבא.
תשקיעי בתפקיד שתקבלי ויאללה נו בהצלחה לך :)
מגישת קפה גם בסדר.
סתם נו גם אני קיבלתי דפר 40, זה היה ממש מאכזב, היו לי שאיפות די גדולות מבחינת הצבא.
בסופו של דבר עשינו מה שיכולנו באותו רגע, מקסימום כן - מינימום לא.
יציאה לקצונה זה לפי הקבא, אבל הקבא מושפע גם מהדפר ):
עכשיו, תקראי את המילים האלו ושלא יעברו לך רק בין העיניים אלא יכנסו גם ללב ולראש.
את מדהימה, אל תתני ל40 הזה להגדיר אותך בחיים, בטוח שיש לך הרבה מה להציע ולתרום לצבא.
תשקיעי בתפקיד שתקבלי ויאללה נו בהצלחה לך :)
באותו הנושא: