4 תשובות
תקשיב
זה שהיא בדקה תופעות לוואי לגלולות זה לווא דווקא שהיא שכבה עם מישהו, לוקחים גלולות כדי להסדיר את המחזור,
אני לא חושבת שזה לגיטימי שהם ישכבו בכיתה ט ואני מבינה אותך , תנסה לברר עם החבר שלך או עם הידידה שלך ולא להפיץ את זה
גם אם זה קרה וזה אמיתי זה עניין פרטי שלהם , אם הם לא סיפרו אז זה משהו שהם לא קוצים שהם ידעו , פעם הבאה תשאל ישירות אותם ולא את החברה הכי טובה שלהם כי עובדה שזה בסוף הגיע אליהם בדרך הפחות טובה
יהיה בסדר , בהצלחה!(:
זה שהיא בדקה תופעות לוואי לגלולות זה לווא דווקא שהיא שכבה עם מישהו, לוקחים גלולות כדי להסדיר את המחזור,
אני לא חושבת שזה לגיטימי שהם ישכבו בכיתה ט ואני מבינה אותך , תנסה לברר עם החבר שלך או עם הידידה שלך ולא להפיץ את זה
גם אם זה קרה וזה אמיתי זה עניין פרטי שלהם , אם הם לא סיפרו אז זה משהו שהם לא קוצים שהם ידעו , פעם הבאה תשאל ישירות אותם ולא את החברה הכי טובה שלהם כי עובדה שזה בסוף הגיע אליהם בדרך הפחות טובה
יהיה בסדר , בהצלחה!(:
שואל השאלה:
אמ אחר כך דיברתי איתה על זה והיא אמרה לי שכן
אמ אחר כך דיברתי איתה על זה והיא אמרה לי שכן
אנונימי
כאילו זה מוקדם לשכב בכיתה ח לפי דעתי וגם אצלי בשכבה זה קרה אבל אם הם הרגישו מוכנים ורצו את זה אז הכל בסדר וזה כל אחד והזמן שלו ואם אתה הרגשת ואתה חושב שזה מוקדם אז זה ממש בסדר וזה לא שאתה תינוקי או משהו , אתה פשוט בקצב אחר.
שואל השאלה:
לא נראה לי הבנת אני שואל האם זה הגיוני שפחדתי ברגע שקלטתי שהילדה יודעת שאני יודע ושהיא התחילה להסתכל עלי כזה
לא נראה לי הבנת אני שואל האם זה הגיוני שפחדתי ברגע שקלטתי שהילדה יודעת שאני יודע ושהיא התחילה להסתכל עלי כזה
אנונימי
באותו הנושא: