התחברות
הרשמה
אחרי 2 דייטים הסברתי ביפה שאני מרגישה שזה לא מתקדם והוא ממשיך לשאול למה לא מרגיש לי נכון הקשר מה לענות?
10 במרץ 2021, 17:21
ניתוק קשרים
התנהגות
למה
2 תשובות
תגידי לו פשוט וישר שאין לך משיכה אליו ואת לא מעוניינת כבר
לירן המאגנוב
מה שאת מרגישה לא הייתי איתך בדייט אין לי מושג מה קרה שם
ה
היוני היותר מוצלח
באותו הנושא:
להתראות אנשים יקרים. ניסחתי מכתב להורים הסברתי להם בו את מצוקתי ועכשיו אחרי הרבה זמן שאני פה באתר רוצה להגיד לכם להתראות
הורים שלי גילו שאני לובש חיטול וצעקו אלי הסברתי ועכשיו קיבלתי עונש מה לעשות?
להתנשק אחרי 10 דייטים זה בסדר?
אחרי כמה דייטים התנשקתם?
אחרי כמה דייטים מתנשקים?
לשלוח הודעה לבחורה לאחר דייט - אחרי דייט עם בחורה, לשלוח הודעה בערב?
איך קוראים למי שהיה היום בתכנית הזאת של הדייטים שהיה גם ביפה והחנון?
איך להגיד לבת דודה שלי ביפה שאני עייפה ורוצה לישון ושתצא לי מהחדר?
אחרי כמה זמן בערך להציע למישהו שאני מדבר איתו בפייסבוק לצאת איתי לדייט?
בדרך כלל כמה זמן אחרי דייט ראשון יש דייט שני?
אחרי בית ספר הולכת עם מישהו שאני בקטע איתו לסוגשל דייט, מה ללבוש?