10 תשובות
אוי באסה
שמים עליה ביפ אחד גדול וממשיכים פשוט תמיד יהיו אנשים כאלה זה לא אשמתך שהם תקועים בעבר ובכללי אולי תצליחי לשנות את דעתה קשה לי להאמין שכן אבל אולי
אוי... טוב הדעה של המורה שלך לא אמורה לשנות לך סהכ..
מה זה משנה? זה לא שאת עומדת לדבר איתה על זה כל הזמן
תמשיכי לאהוב אותה בלי שהיא תדע את זה
לא הבנתי מה הבעיה
אל תגידי לה על זה כלום פשוט
אנונימי
למה את צריכה תדעה של המורה שלך?
היא לא חייבת לדעת
אני חושבת שכדי לדבר איתה או ללמד אותה משהו או לתת לה מסר
יש פה תגובה,זה נכון את לא צריכה את הדעה שלה,תחפשי מורה אחר אהוב או בלי מורה אהוב