2 תשובות
יש אפשרות לעשות כל סוג של משחק, אני אישית ממליץ להשתמש בunreal engine ל3d.
בתור אחד שעובד ביוניטי , וכותב את שתי השפות, אני יסביר לך משהו אחד,
c# היא שפה ממש טובה להתחלה אגב אני התחלתי איתה,והיא ממש פשוטה ממש כמו אנגלית,הבעיה שבעולם ההיטק פחות עובדים ומשתמשים בה.
c++ כרגע יותר שמישה אבל פחות נוחה לשימוש ויותר מורכבת ומסובכת עדיך להתחיל מסישראפ ולעבור אליה אחרי זה.
c# היא שפה ממש טובה להתחלה אגב אני התחלתי איתה,והיא ממש פשוטה ממש כמו אנגלית,הבעיה שבעולם ההיטק פחות עובדים ומשתמשים בה.
c++ כרגע יותר שמישה אבל פחות נוחה לשימוש ויותר מורכבת ומסובכת עדיך להתחיל מסישראפ ולעבור אליה אחרי זה.
באותו הנושא: