3 תשובות
אתה עושה תאוריה במכון שמיועד לזה
ואתה יכול עד 4 תשובות שגויות של התאוריה
ואז אתה עובר לשיעורי נהיגה שזה 28 שיעורים עד שהמורה יכול לאשר שאתה מוכן להבחן בטסט אבל זה לפי הקצב שלך יש כאלה שמגיעים ל80 שיעורי נהיגה עד שהם מוכנים לא להילחץ כנל גם לתאוריה ואחריי זה שאתה עובר 28 שיעורים והמורה רואה שאתה מוכן הוא מגיש אותך לטסט פנימי אם אתה עובר פנימי אתה יכול לעבור ליצוני פנימי זה כמן הכנה לטסט ואז אם אתה לא עובר פנימי אתה ממשיך שיעורי נהיגה אם אתה עובר אתה יכול לגשת לטסט החיצוני וזהו בעיקרון גם בטסט אם אתה לא עובר זה לא כזה נורא.
שואל השאלה:
סבבה אז זה תיאוריה שיעור נהיגה ואז טסט
כן זה בעיקרון אתה גם יכול להתחיל קודם עם שיעורי נהיגה אבל עד 10 שיעורים
אבל עדיף לך קודם להוריד את התאוריה זה פחות לחץ