12 תשובות
ל א
אל תעשי
השיער שלי מתולתל גם
ובקורונה החלטתי לגזור אותו כי למה לא
והוא היה קצר מידי ורציתי לעשות החלקה וכל יום הייתי עושה מחליק ועכשיו הוא גדל כבר וזה מושלם אז תשאירי אל תהרסי את השיער שלך ככה
לאא בבקשה לא
שואל השאלה:
אני לא יודעת לעשות לעצמי מחליק.. אבל אני ממש אוהבת
אז אולי שחברה תעשה לך מידי פעם לא כל יום!!!
אני חושבת שתלתלים קצר זה גם יכול להיות מושלם פשוט לא אהבתי את זה על עצמי אבל את יכולה סתם לעשות קוקס מידי פעם וכאלה דברים
שואל השאלה:
אני חולת קורונה כרגע אין בי אפשרות שחברה תעשי לי אבל יש מצב שאחותי יכולה אז תודה בכל זאת❤
הוו אוקיי והחלמה מהירה!!!
ואחרי זה יהיה לך נוגדנים איפ
אל תעשי, תלתלים זה ממש יפה ומיוחד
את יכולה לנסות שיטות ודרכים להאריך את השיער
למה כן? למה לא?
הבעיה זה שברגע שתעשי החלקה אז תכנסי ללופים שכל הזמן תצטרכי להמשיך עם זה כי השורשים שלך גודלים ואם למטה ישאר חלק ולמעלה יגדל מתולתל זה יראה מוזר ולא תיהיה לך ברירה שוב לעשות החלקה (אלא אם כן החלקה זה לא דבר שמחזיק הרבה עד שהשורשים גדלים ויחזור להיות מתולתל או שיש שיטה שאני לא מודעת אליה שאפשר להסיר החלקה)

תראי זה חשוב שתאהבי את עצמך זה סבל להיות עם משהו שאת לא מתחברת אליו, אולי תנסי פתרונות אחרים זמניים עד שהוא יגדל שהם לא בהכרח החלקה, אולי למתוח אותו עם גומיות ולישון ככה ואז שתקומי הוא יהיה יותר חלק וקצת גלי כזה או לשים רולים לשנות קצת את הסטייל של התלתלים או קרם כלשהו או לעשות ממש תסרוקות עם צמות וללכת אסוף ככה משהו שנראה בעינייך יפה, יש הרבה אופציות.
שואל השאלה:
תודה❤
שואל השאלה:
כן אני גם חושבת על הצד הזה וזה גם ביזבוז מבחינת כסף את יודעת
זה באמת דיי בזבוז, שמחה שעזרתי (: