10 תשובות
את מדהימה, מה השאלה רק?
בטוחה שאת לא רוצה לדבר עם מישהו לפחות בוואטצאפ? אינסטגרם מלא בקריפים אבל לפחות בוואטצאפ תוכלי לפרוק. אני מבין שאת רוצה שקט אבל את גם צריכה מישהו לדבר איתו ובמיוחד בתקופה הזאת זה כמעט ובלתי אפשרי לעשות את זה בלי וואטצאפ.
שואל השאלה:
תודה, נטו חוות דעת
תודה, נטו חוות דעת
^מסכים
שואל השאלה:
אני מאמינה שהכל בסדר , אבל פתאום זה יותר מידי בבטן שכואב לי כבר פיזית, אני רוצה לשתף אבל שזה יבוא מהלב שאני ירגיש שבאמת מקשיבים לי, שרוצים להקשיב בלי שאני אבקש את זה
אני מאמינה שהכל בסדר , אבל פתאום זה יותר מידי בבטן שכואב לי כבר פיזית, אני רוצה לשתף אבל שזה יבוא מהלב שאני ירגיש שבאמת מקשיבים לי, שרוצים להקשיב בלי שאני אבקש את זה
אני מבינה אותך....
הקורונה קצת שברה את כולם ואני לא יודעת מה המצב הכלכלי שלכם ואני לא הולכת להיכנס לזה אבל יכול להיות אמא שלך עובדת הרבה בשביל שיהיה לכם איך לממן את עצמכם נורמלי
וגם אם להיות עם סבתא שלך מרגיש לך טוב תנסי לעשות את זה יותר כי אני לא מכירה סבתא שלא תרצה לראות את הנכדה שלה יותר וכשאת מרגישה לבד תמצאי איזה תחביב שיעסיק אותך ויעלים לך את המחשבה הזאת
הקורונה קצת שברה את כולם ואני לא יודעת מה המצב הכלכלי שלכם ואני לא הולכת להיכנס לזה אבל יכול להיות אמא שלך עובדת הרבה בשביל שיהיה לכם איך לממן את עצמכם נורמלי
וגם אם להיות עם סבתא שלך מרגיש לך טוב תנסי לעשות את זה יותר כי אני לא מכירה סבתא שלא תרצה לראות את הנכדה שלה יותר וכשאת מרגישה לבד תמצאי איזה תחביב שיעסיק אותך ויעלים לך את המחשבה הזאת
אני מזדהה איתך לגמרי, זה דבר שגם אני צריך ובעבר גם היו לי אנשים לפרוק להם את השיט הזה. כרגע אין לי שזה אף פעם לא כיף אבל האנשים האלה קיימים שם, את רק צריכה למצוא אותם. השאלה היא איפה. אני לא מכיר אותך ולא יודע באיזו מסגרת את נמצאת אז פשוט אציע לך לדבר עם אנשים בין אם זה בבית ספר, עבודה או כל דבר ובין אם באינטרנט כי לפרוק לאנשים שאת לא רואה ביום יום ולא מעורבים בחיים האישיים שלך זה הרבה יותר קל לפי דעתי
מעניין, את מזכירה לי את עצמי חח, במידה מסויימת.
אני מאמין שהנסיון שלך להתנתק מהסביבה לא נובע רק מהשקט וההרמוניה שאת רוצה לחוות, אלא מבסיס לשכנע את עצמך שלהסתדר לבד זה אפשרי ומעבר להכל אמיתי. אני אומר זאת כי היו תקופות שפעלתי באופן דומה.
ועכשיו, במציאות החדשה שיצרת לעצמך, את מגיעה לשלבים הבאים והמורכבים יותר, בהם את מוצאת את עצמך פחות אקטיבית מבחינה רגשית ויותר מודעת לעצמך, והרצון לשתף עם אחרים מגיעה אוטומטית בשלב הזה.
אם את צריכה עצה, אני חושב שהאקט העיקרי שהוביל אותך לנקודה הזו היא ההתנתקות מהסביבה. הכוונה היא העובדה שלהסתדר לבד זה בהחלט אפשרי, אבל בני אדם הם יצורים חברתיים מבחינה טבעית, ואת הפלת את המציאות הזאת על עצמך, והגעת לשלב קיצוני שלא תכננת לעצמך מלכתחילה. אז לדעתי, כדאי לך להתנסות ביותר אינטרקציות חברתיות ולהחזיר את המציאות הקודמת והטובה.
אני מאמין שהנסיון שלך להתנתק מהסביבה לא נובע רק מהשקט וההרמוניה שאת רוצה לחוות, אלא מבסיס לשכנע את עצמך שלהסתדר לבד זה אפשרי ומעבר להכל אמיתי. אני אומר זאת כי היו תקופות שפעלתי באופן דומה.
ועכשיו, במציאות החדשה שיצרת לעצמך, את מגיעה לשלבים הבאים והמורכבים יותר, בהם את מוצאת את עצמך פחות אקטיבית מבחינה רגשית ויותר מודעת לעצמך, והרצון לשתף עם אחרים מגיעה אוטומטית בשלב הזה.
אם את צריכה עצה, אני חושב שהאקט העיקרי שהוביל אותך לנקודה הזו היא ההתנתקות מהסביבה. הכוונה היא העובדה שלהסתדר לבד זה בהחלט אפשרי, אבל בני אדם הם יצורים חברתיים מבחינה טבעית, ואת הפלת את המציאות הזאת על עצמך, והגעת לשלב קיצוני שלא תכננת לעצמך מלכתחילה. אז לדעתי, כדאי לך להתנסות ביותר אינטרקציות חברתיות ולהחזיר את המציאות הקודמת והטובה.
שואל השאלה:
יש אנשים מדהימים סביבי, באמת אני אוהבת את כולם, גם את המישפחה גם את החברים, יש תקופות שאני זקוקה לשקט ובשביל זה אני צריכה שמישהו יראה לי שהוא דואג לי וכן אכפת לו ממני.
אני כל פעם אומרת לעצמי שאני אסתדר לבד, ואני מיסתדרת, אבל זה כבר מעמיס עליי נפשית ופיזית שזה ענק עלי, כי ציפיתי מהבן אדם שהכי קרוב אליי כמו אמא שלי שרק תקשיב לי, חמש דקות, ומשהו כמה חודש שאני מנסה לדבר איתה והיא לא יכולה אז אני מניחה ומפרגנת לה שהיא מיתאמצת קשה ולומדת.
יש אנשים מדהימים סביבי, באמת אני אוהבת את כולם, גם את המישפחה גם את החברים, יש תקופות שאני זקוקה לשקט ובשביל זה אני צריכה שמישהו יראה לי שהוא דואג לי וכן אכפת לו ממני.
אני כל פעם אומרת לעצמי שאני אסתדר לבד, ואני מיסתדרת, אבל זה כבר מעמיס עליי נפשית ופיזית שזה ענק עלי, כי ציפיתי מהבן אדם שהכי קרוב אליי כמו אמא שלי שרק תקשיב לי, חמש דקות, ומשהו כמה חודש שאני מנסה לדבר איתה והיא לא יכולה אז אני מניחה ומפרגנת לה שהיא מיתאמצת קשה ולומדת.
כולם רוצים להקשיב לך, אחרת הם לא היו מתעניינים ומשקיעים את זמנם דיון פה.
באותו הנושא: