5 תשובות
כן כשאת תגיעי הרופאה תראה שאת צריכה להיות בבידוד..
שואל השאלה:
התקשרו אלי למה לא באתי לבצע חיסון שני אמרתי שאני בבידוד, למחרת התקשרה עוד נציגה ומחרותיים עוד פעם וכל יום מתקשרים וכאילו הם לא מודעים שאני בבידוד. איך זה הגיוני?
אנונימית
אני אישית אמא שלי עובדת שם אז נראלי היא הודיעה להם