10 תשובות
אם עשית אותם לאחרונה זה הגיוני
תמיד צריך להתרגל אחרי סתימות זה יעבור אל דאגה
אגב חמש סתימות זה הישג
זה רגיל את תתרגלי
אני התרגלתי אחרי יומיים
כמה זמן עבר מהסתימות?
שואל השאלה:
רק היום בשעה 1 עשיתי
אנונימית
אז את ממש לא צריכה לדאוג. את תתרגלי לזה, זה תמיד ככה אחרי סתימות
אז כן את אמורה להרגיש מוזר

אל תדאגי כמה ימים והכל מסתדר!
וואוו אחותיי חמש סתימות????
מה נשמע
שואל השאלה:
הרבה ממתקים
אנונימית