4 תשובות
who
זה בינהם.. הם לא שיתפו את זה ואין לנו זכות להתערב. אני מבינה את ההתעניינות אבל אלה החיים שלהם ותכלס הם לא חייבים לנו כלום..
אגב לא קוראים לו נמרוד
שואל השאלה:
איך קוראים לו?
איך קוראים לו?
אנונימית
באותו הנושא: