7 תשובות
תנשמי עמוק ןתשתי מים כדי אןלי גם שאולי תלכי לישון אני מצטערת בשבילך
את יכולה לדבר עם ההורים שלך.
חוץ מזה תדעי, שאסור לוותר, ושמותר לפעמים להישבר אבל הכי חשוב זה לא להישאר שבור אלא להרים את עצמך מהקרשים.
שואל השאלה:
אני לא רוצה לישון וגם לא מצליחה ואין לי כח יותר
אנונימית
תני ללחץ לצאת מידי פעם צריך להשתחרר מכל הרגשות הרעים שאנחנו מרגישים..
נראה שהדחקת יותר מידי וזה פשוט עלה , תנסי אחרי זה להירגע ולהבין מה מעמיס עלייך ולנסות לשחרר את העומס הזה..
תנשמי עמוק ותשתי מים,
אולי כדאי שתלכי לישון?
את יכולה לנסות לדבר עם ההורים שלך
אני ממש מצטערת בשבילך
תשתי מים תראי סרטונים מצחיקים תעסיקי את עצמך במשהו
ואת מוזמנת גם לפנות אליי אם בא לך❤
אני די טובה בעצות
אנונימית יקרה,
אני לא יודעת מה חווית שהביא אותך למצב בו את נמצאת עכשיו.. נשמע שאת מוצפת, חסרת אונים וחסרת כוחות שיעזרו לך לקום מהרצפה.. כאילו שהגוף שלך כבר לא מסוגל להחזיק את הכל.. האם יש בסביבתך מישהו שאת יכולה לפנות אליו לעזרה? מישהו שיושיט לך יד, שיהיה איתך שם, ירגיע ויעזור?

אני שולחת לך ממני חיבוק גדול ורוצה להזמין אותך לדבר איתנו, המתנדבים שלנו בעמותת סה"ר מחכים לך, ברגע שתרגיש שאת מסוגלת וזקוקה לכך, בצ'ט אנונימי ואישי אחד על אחד. תבואי.. נקשיב לך, נתמוך וננסה לעזור.

שלך,
מתנדבת סה"ר