4 תשובות
לאה לב
אנונימית
שואל השאלה:
מי זאת
מי זאת
אנונימי
היא משתתפת גם ב'מהצד השני'
היא די מצחיקה לדעתי
היא די מצחיקה לדעתי
אנונימית
היא גם מדברת לנושאים שלרוב נשים לא עושות מהם בדיחות אז זה נחמד
היא עושה בדיחות גם על דברים מביכים או שנחשבים בוטים
היא עושה בדיחות גם על דברים מביכים או שנחשבים בוטים
אנונימית