8 תשובות
זה תלוי באיזה הקשר ובין אילו אנשים, אני מאמינה שהמורה שלך רואה בזה ככינוי חיבה . אבל למשל בויכוח זה יכול לבוא כסוג של הפחתה מערך האדם, או בין בני זוג כהבעת חיבה.
אין משמעות. היא פשוט אוהבת אותך:)
כל המורות אומרות ככה
זה תלוי איך היא אומרת את זה
או כמו הפרחות שאני לא סובלת, שמפחיתות ממך כזה
או מתוך חיבה, נגיד כמו שאמא שלך תגיד לך מאמי
לא כול מורה בכדור הארץ אומרת לכול תלמידה שנייה שלה מאמי או מותק או יפה שלי שם חיבה כזה במקום להגיד את השם שלך
זה שם חיבה......
כן יש לך מורה פרחה
הגיוני שהיא כועסת עליך אם היא קוראת לך "מאמי"