4 תשובות
קשה לי "שמאלנית מרצ"
תסבירי לו למה יש את יום האישה, כי פעם לנשים לא היו זכויות והיום יש אז מגיע לנו, כי נשים סוחבות גברים בבטן ל9 חודשים ולא גברים, כי מגיע לנו!
אל תתייחסי אבל לפיד זה גם שמאל הראלי לול
אנונימית
לפיד לא פחות חמור ממרץ
באותו הנושא: