7 תשובות
כן
אני חושבת שיהיה, זה די דרוש..
ואממ אני מניחה שהמסכות ירדו עוד הרבה הרבה זמן..
כן.
שנתיים(?)
סגר רביעי לא יהיה, כן יהיו הגבלות
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
שואל השאלה:
שנתיים עם מסיכות?

שמעו, זה לא הגיוני
אנונימית
בטח יעשו סגר בפסח הרי בגלל זה החזירו אותנו ללימודים שניה לפני פסח כדי להכניס אותנו בחזרה לסגר, זה לופ שלא נגמר