7 תשובות
כן
אני חושבת שיהיה, זה די דרוש..
ואממ אני מניחה שהמסכות ירדו עוד הרבה הרבה זמן..
ואממ אני מניחה שהמסכות ירדו עוד הרבה הרבה זמן..
כן.
שנתיים(?)
שנתיים(?)
סגר רביעי לא יהיה, כן יהיו הגבלות
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
שואל השאלה:
שנתיים עם מסיכות?
שמעו, זה לא הגיוני
שנתיים עם מסיכות?
שמעו, זה לא הגיוני
אנונימית
בטח יעשו סגר בפסח הרי בגלל זה החזירו אותנו ללימודים שניה לפני פסח כדי להכניס אותנו בחזרה לסגר, זה לופ שלא נגמר
באותו הנושא: