התחברות הרשמה

אתם נכנסים לסטיפס מהאתר או מהאפליקציה?

8 במרץ 2021, 21:05
סטיפסאפליקציית סטיפסמשתמשיםאתר    
7 תשובות
מהאתר אין אפליקצייה באייפון
ג
גְּבֶרֶת פְּלוֹטְנִיק
אפליקציה
y
yona1
אתר
o
oreo~
אפליקציה
Cutie doll.exe
אפליקציה
ח
חחוחח מצחיק כאן
אתרררררר
T
TEANIM
אתר
U
Umm-
באותו הנושא:
מאיפה אתם נכנסים מהאתר של stips או מהאפליקציה של stips
אתם פה מהאתר / מהאפליקציה?
אתם פה מהאפליקציה של סטיפס או מהאתר?
אתם מהאתר או מהאפליקציה ??
אתם מהאפליקציה או מהאתר?
אתם בסטיפס מהאפליקציה של סטיפס או שאת נכנסים מגוגל לסטיפס ?
אתם מהאפליקציה או מהאתר?
אתם מהאפליקציה או מהאתר?
מי פה מהאתר ומי מהאפליקציה ולמה?
סקר קצרצר. אתם משתמשים עכשיו מהאפליקציה או מהאתר ?
מי פה משתמש/ת בסטיפס מהאפליקציה בטלפון ומי מהאתר (בטלפון או במחשב)?