8 תשובות
זה ממש מובן ולגיטימי. את לא מגזימה בכלום
וואלה בהתחלה חשבתי שאת מגזימה אבל לבחורה יש קראש רציני עליו ואת לגמרי צודקת אני מבינה את החששות שלך
מבינה אותך לגמרי, את צודקת לחלוטין
תדברי איתו על זה
זה לא בסדר
את ממש לא מגזימה
ואני חושבת שהיא בקטע שלו בגלל זה היא " שונאת אותך"
אני חושב שכל בן אדם נורמלי היה מרגיש כמוך תדברי איתו על זה ותסבירי לו מה את מרגישה
.
אנונימית
לפי דעתי את פשוט צריכה לסמוך עליו, אם את לא בוטחת בו אז יש לך בעיה במערכת היחסים
זה לגיטימי לחלוטין שתשימי לב לדברים האלה, אבל אתם זוכר ואת יכולה להראות לו את מה שכתבת כאן ולשאול אותו אם הוא שם לב שהיא מחפשת ממנו יחס.
לא הייתי אומר מאוהבת אבל היא כן רוצה לדבר איתו הרבה

גם תזכרי שהוא בחר בך ולא בשותפה הזאת הוא דאג לפרגן לך בבישול ולא לקח את הקרדיט הוא אוהב אותך וזה הכי חשוב
אנונימי