2 תשובות
לגבי השאלה הראשונה לא עשיתי אז אני לא יודעת
לגבי השאלה השניה לא אכפת לי אם תעשה או לא תעשה מה שטוב לך
לגבי השאלה השלישית לא כזה אכפת לי
אני הייתי חושבת שהוא גיי אבל זה לא משנה לך תעשה מה שאתה צריך ואוהב וטוב בשבילך
והייתי מעדיפה חלק מאשר ביגפוט