4 תשובות
אני עשיתי את זה עד לא מזמן
עד שהפכתי להיות שמחה באמת
קורה לי מלא, אבל בדרך כלל אם אני עצובה ישר רואים...
אנונימית
אני שיחקתי אותה עייפה תמיד במקום לספר את האמת
ובאמת כולם חושבים שאני סתם עייפה תמיד וששעות השינה שלי מחורבנות או משהו
אבל אף פעם לא הצלחתי לשחק אותה שמחה, זה מתיש.
צריך מלא אנרגיה בשביל לשמור על החזות הזו
אני, או כמו מי שאמרה מעליי- שיחקתי את עצמי עייפה כשלא היה לי כוח להעמיד פנים.
אבל זה היה בעבר וכרגע זה שונה, עברתי את התקופה הזו. עכשיו אני באמת רוב הזמן שמחה.
באותו הנושא: