5 תשובות
כן יפה ממש
לי קוראים אלכס.. לכי תסבירי לאנשים שזה השם האמיתי שלי ושאני לא רוסייה ושאני בת
אנונימית
אחלה שם מה הבעיה
שם ממש יפה למה שלאנשים תהיה בעיה איתו
אחד השמות האהובים עליי