8 תשובות
לא...ממש לא
שואל השאלה:
כן זה בסדר לשנוא את מי שדוקר מפגינים, צועק מוות לערבים, נותן פטור לבידוד לחרדים והחילונים נשארים בחו"ל בגלל ה"מוטציות" ובמקרה הטוב אם הוועדה מאשרת נשלחים לבידוד במלונית.
תגיד אוהד...יכול להיות במקרה...שאתה מעודד שנאת חינם?
תאמת בהתחלה חשבתי הוא שתול
ואז ראיתי את התגובות שלו
ואמרתי מי ישלם ל"חכם" הזה
בלשון המעטה
אז מסקנה: הוא לא שתול חברים הוא מסכן
שואל השאלה:
חיבוקי:3
זה הפוך ונותנים יותר פטור למפורסמים למשל עומר אדם קיבל פטור מבידוד למרות שהיה בחו"ל
לא ברור למה, זה מזעזע לדעתי
אני לא שונא את השמאל. אבל השמאל בעד גירוש חצי מיליון יהודים מיהודה ושומרון ובעד לקחת לי עוד מיסים ובעד לעשות עוד רגולציות ולדפוק את המשק ככה.