4 תשובות
שהוא רוצה שתשחררי או שיש לו איזה משהו תנסי להתקשר אליו אולי?
חרא דבר, תעברי הלאה אין לך למה להיות תקועה על מישהו שמתעלם ממך
אם הוא קורא ומסנן אז עזבי אותו. או שקרה משהו או שהוא סתם פחדן מכדי להגיד דוגרי שלא בא לו לדבר.
כך או כך הוא לא שווה את המאמץ שלך. בן אדם הגון היה אומר אם יש משהו שבגללו הוא לא יכול לדבר, לא נכנס ומסנן במכוון.
זה סתם מגעיל.
תכתבי לו
מה אני פסטה שאתה מסנן אותי?
אני לא צוחקת באמת תכתבי לו את זה ככה הוא יסביר לך ויצחק