התחברות הרשמה

האם התא מפיק אנרגיה אך ורק מפירוק גלוקוז?

8 במרץ 2021, 09:23
מדעמדעיםביולוגיהאנרגיהגלוקוז    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני ממש אנרגטית וחייבת לפרוק אנרגיות, רעיונות?
התאית בנויה מיחידות גלוקוז רבות , אבל למה התאית לא יכולה לשמש מקור אנרגיה כמו הגלוקוז?
פירוק עמילן לגלוקוז , היכן הוא קורה?
תפקידו של האינסולין זה הורמון המסייע בפירוק הגלוקוז ?
פירוק סוכר הוא תהליך פולט אנרגיה או קולט אנרגיה?
בפירוק קשר כימי נפלטת או נקלטת אנרגיה?
בפירוק קשר כימי נפלטת/ נקלטת אנרגיה?
ויטמינים מפיקים אנרגיה? כמו פחמימות נגיד
מטבוליזם זה התהליך שהגלוקוז מפורק בו ומועבר לאנרגיה לגוף?
א. בפירוק קשר כימי נקלטת או נפלטת אנרגיה?
איך מפיקים אנרגיה סולרית?? דחוף