6 תשובות
כי זה חורף, קר בחורף, וזו העונה.
קפוא? קפוא????
ההתחממות הגלובלית יותר מידי מורגשת
יש מלא ימים חמים ואביביים, אפילו הטבע מתבלבל..
בימים האחרונים דיי חם ויש שמש בקושי עננים אצלי.. אולי זה האזור שלך
ההתחממות הגלובלית יותר מידי מורגשת
יש מלא ימים חמים ואביביים, אפילו הטבע מתבלבל..
בימים האחרונים דיי חם ויש שמש בקושי עננים אצלי.. אולי זה האזור שלך
שואל השאלה:
איזה התחממות גלובלית מורגשת, קור אימים...
איזה התחממות גלובלית מורגשת, קור אימים...
אנונימי
אין חורף בא ישראל יש רק קיץ! איזה קר ואיזה נעליים מה זה? באמת קר לך? ניראה לי שאת גרה במוסקבה אם כבר.
הכל תפוס מה לעשות? קיצר אלכס. מחזק אותך
^תודה לך!