2 תשובות
היי אני גם רציתי להיבחן לשם
יש שם מבחן פסיכוטכני, עברית, מתמטיקה ואנגלית. אם אתה טוב במקצועות האלה יהיה לך בסדר. לגבי המחיר אני יודעת שזה מאוד יקר לשנה אחת אני לא זוכרת כמה אבל זאת פנימייה טובה
יש שם מבחן פסיכוטכני, עברית, מתמטיקה ואנגלית. אם אתה טוב במקצועות האלה יהיה לך בסדר. לגבי המחיר אני יודעת שזה מאוד יקר לשנה אחת אני לא זוכרת כמה אבל זאת פנימייה טובה
שואל השאלה:
תודה
את חושבת שעכשיו אפשרי להיבחן או שלא?
תודה
את חושבת שעכשיו אפשרי להיבחן או שלא?
באותו הנושא: