8 תשובות
לכי לישון ותאכלי בבוקר
תאכלי תסביכים ולכי לישון עדיף
שואל השאלה:
אוף אבל אני רעבה
אנונימית
אם את ממש רעבה וזה מציק אז אין ברירה תעשי את התהליך אם לא ממש לכי לישון
שואל השאלה:
מה מצחיק בזה
אנונימית
תאכלי נו זה שווה אוכל זה טעים ואני רעבה
אופס התכוונתי מציק אסדר המקלדת שלי טיפשה
תנסי לשתות מים ואם לא עובר לך הרעב לכי על סה