8 תשובות
לכי לישון ותאכלי בבוקר
תאכלי תסביכים ולכי לישון עדיף
שואל השאלה:
אוף אבל אני רעבה
אוף אבל אני רעבה
אנונימית
אם את ממש רעבה וזה מציק אז אין ברירה תעשי את התהליך אם לא ממש לכי לישון
שואל השאלה:
מה מצחיק בזה
מה מצחיק בזה
אנונימית
תאכלי נו זה שווה אוכל זה טעים ואני רעבה
אופס התכוונתי מציק אסדר המקלדת שלי טיפשה
תנסי לשתות מים ואם לא עובר לך הרעב לכי על סה