5 תשובות
תאהבי אותםם יאחתיי יפשליי תראי כמה את יפהההה
מופנה לשני המינים
אוף גם אני עם אותה הבעיה... אני באמת אוהבת את עצמי אבל גיליתי השנה שפתאום יש לי כמה סימני מתיחה בישבן ונורא נורא ניהייתי עצובה.. אם יש פה טיפים כתבו
זה נשאר לפי דעתי אבל זה ממש יפה כל מי שיש לה סימני מתיחה אני מקנאה אוקיי ביי
שואל השאלה:
גירל את מוזרה מאוד טפלי בעצמך ואין לכן עצות משהו לעלים ואת שיש לך בישבן מה את בוכה מי ישמע יש לי פאקינג בכל הגוף
גירל את מוזרה מאוד טפלי בעצמך ואין לכן עצות משהו לעלים ואת שיש לך בישבן מה את בוכה מי ישמע יש לי פאקינג בכל הגוף
אנונימי
באותו הנושא: