6 תשובות
לא בטוח
לא בהכרח
אני לא מתחסנת אבל אני גם לא מכחישת קורונה. הסיבה זה שפשוט אני לא מצליחה לסמוך על חיסון חדש אני לא יודעת איך זנ ישפיע עוד כמה שנים כי החיסון הזה בקושי קיים כמה חודשים
לא הוא פשוט לא סומך על החיסון, אני מכירה כאלה
לא זו לא הכחשה כי אתה מכיר בעובדה שהמחלה קיימת, אתה רק לא רוצה להתחסן
או שהוא סתם לא אוהב להתחסן בגלל המחטים או בגלל החיסון עצמו. יכול להיות שהוא לא כזה פוחד מהקורונה כמו שהרבה לא מתחסנים לשפעת.
או שהוא באמת מכחיש אבל למה לקפוץ למסקנות