תשובה אחת
1. יש לי אנדרואיד סליחי
2. אני חוושב שצריך לחכות עד הסוף של השיחה וכששומעים ביפ אז אומרים ואז מנתקים
3. אם אין את זה אז כנראה שאותו בן אדם אין לו