8 תשובות
זה נחשב לחום
אבל במעלה אחת
אבל במעלה אחת
שואל השאלה:
ו 41.7 זה אומר שאני חולה??
ו 41.7 זה אומר שאני חולה??
אנונימית
41 אומר לכי למיון אישה
40 ומעלה מיון דחוף.
כע
כן
אנונימי
כן.
מעל 38 זה חום
אבל יכול להיות שעולה תעקבי.
מעל 38 זה חום
אבל יכול להיות שעולה תעקבי.
אנונימית
כן, זה תקין