9 תשובות
זה בסדר גמור כל אחד והזמן שלו :)
זה לא כל אחד בזמן שלו שזה לא יציק לך :)
זה בסדר גמור
תחשוב שבגיל 40 לאף אחד לא יהיה אכפת שלא התנשקת בגיל 16.
ממש לא נורא, כולנו שונים ואין גיל מסוים שצריך להתנשק בו
זה לגמרי נורמלי
זה לגמרי נורמלי
אני בכלל לא חושבת שיש בזה משהו נורא
בכלל לא, כשתרגיש מוכן זה יקרה
אנונימי
זה לא נורא כל אחד והזמן שלו
לא נורא בכלל.
כל אחד והזמן שלו.
כל אחד והזמן שלו.
באותו הנושא: