8 תשובות
כי פרינדס זו סדרה אייקונית ומדהימה אופקורס.
עכשיו ברצינות, זו סדרה מאוד מוכרת והרבה אנשים אוהבים אותה אז כמו כל דבר יש גם בסטיפס קהילה גדולה של אוהבי פרינדס
כולם רואים את זה עכשיו
לא מבינה מה ההתלהבות
שואל השאלה:
^זה כאילו קטע עכשיו לראות פרינדס? אני לא בעניינים.
ובטח שיש התלהבות, הסדרה האהובה עליי ממתי שאני קטנה.
אני ואת אותו גיל בערך, אם ואת הגיל שכתוב לך... זה נורמלי אבל שבני 12 עכשיו רואים לא יבינו את רוב הבדיחות או התקופה
זה קצת מוזר
שואל השאלה:
כן, זה הגיל שלי
ונכון חלק מהבדיחות לא מבינים, אבל אני גם התחלתי לראות פרינדס פעם ראשונה בגיל 12, זו חוויה שונה, אבל זה עדיין כיף, ואפשר להבין את הרוב דווקא.
את התקופה כמובן שלא, אבל איך זה רלוונטי? להפך, ככה אפשר להבין את התמונה של התקופה יותר טוב.
היה לא מזמן טיקטוקים ויראליים על פרינדס, אולי זה קשור. השאלה אם זה הפך לטרנד, או שזה מקרי חחח
אני שיניתי את המשתמש ממזמן לר'ייצל גרין כי לא היה לי רעיון לאיזה דמות והיא הדמות האהובה עליי מכל הסדרות שראיתי וראיתי את הסדרה בגיל 12 אז זה לא שראיתי לאחרונה בגלל הטרנד שנהיה
אני לא יודעת אם זה טרנד אבל אני ראיתי את הסדרה לפני הרבה זמן, ואני לגמרי יכולה להבין למה היא כל כך אייקונית.
אני ממש מקווה שהיא לא טרנד ואז מיליוני ילדי טיקטוק עם אייקיו 50 יתחילו לחרוש עליה ולהרוס לי אותה.

r. george
חחח כן הרבה אנשים מתחילים לצפות בזה ולכתוב שמות פה מרעיונות בסדרה

בלי קשר כל הקטע של "לא להרוס את הסדרה" כי היא עכשיו טרנד או משהו..
באמת צריך להפסיק עם זה..
זה לא משנה באיזו דרך אנשים גילו על הסדרה
צריך לראות את זה כדבר חיובי שעד היום הרבה אנשים מרחבי העולם נחשפים אליה ואוהבים אותה