5 תשובות
אני לוקחת אוזניות ואני בטלפון
תהיי בסטיפס/תהיי עם החברה
להיות באוזניות בטלפון, לעשות סיבובים סביב בית ספר (חח זה מה שאני עושה) אממ
להיות כאן באתר.
אני כאן תמיד להערך לך חברה מתי שתרצה :)
אני גם די במצב שלך תאמת.
מבין את ההרגשה איך זה להיות בהפסקות לבד, אבל באמת כ"כ מבין. שאין חברים להיות איתם שאתה רואה אנשים ביחד בהפסקות ואתה לבד אתה פשוט נשבר.. שאתה עושה אותו סיבוב סביב בית ספר הולך לכיתה ואז יוצא ממנה הולך למסדרון ואז חוזר שוב וכו'.
להיות כאן באתר.
אני כאן תמיד להערך לך חברה מתי שתרצה :)
אני גם די במצב שלך תאמת.
מבין את ההרגשה איך זה להיות בהפסקות לבד, אבל באמת כ"כ מבין. שאין חברים להיות איתם שאתה רואה אנשים ביחד בהפסקות ואתה לבד אתה פשוט נשבר.. שאתה עושה אותו סיבוב סביב בית ספר הולך לכיתה ואז יוצא ממנה הולך למסדרון ואז חוזר שוב וכו'.
שואל השאלה:
לא כל כך כיף לי להיות עם אחרים, וגם אם כן, רב החברים שלי צופים בפורנו/ הנטאי בהפסקות, וזה מגעיל לצפות בזה בכיתה.
וגם, אין לי ביטחון כל כך גבוה אז אני לא רוצה שיראו אותי לבד.
לא כל כך כיף לי להיות עם אחרים, וגם אם כן, רב החברים שלי צופים בפורנו/ הנטאי בהפסקות, וזה מגעיל לצפות בזה בכיתה.
וגם, אין לי ביטחון כל כך גבוה אז אני לא רוצה שיראו אותי לבד.
אנונימי
אני מת הם צופים בהנטאי
אני גם בח' ואני פשוט הולך לקפיטריה קונה משהו לאכול/לשתות ורואה אנימה כןכן כזה אני
אני גם בח' ואני פשוט הולך לקפיטריה קונה משהו לאכול/לשתות ורואה אנימה כןכן כזה אני